Onsdag

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Onsdag idag och jag har inte skrivit på ett litet tag.
Har inte hänt så jättemycket..
Jag har haft en huvudvärk som har suttit i flera dagar, så jobbigt!
Så har mest tagit det lugnt hemma mellan dagishämtningar/lämningar.
I fredags va jag på tjejmiddag hos mamma och visade upp barnen, de va trevligt =)
Leandro fortsätter gå upp i vikt så det är så skönt!
Men han har däremot problem med magen.. magknip så kvällarna är rätt griniga och jobbiga.
Har börjat med en annan ersättning så får se om den hjälper, får hoppas det!
 
Idag ska jag på föräldramöte kl.17, ska bli kul faktirkt.
Älskar hennes nya dagis så det ska bli kul att se lite föräldrar och höra vad det ska handla om =)
Måste gå och lämna in min telefon, den är så trasig så ska lämna in den på reparation.
Nä, nu ska jag kolla om de finns något att äta innan jag ska göra mig iordning.
Sitter fortfarande i myskläder.. skönt :D