Sömnlös..

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt

Då ligger jag här igen, vaknar av någon anledning och kan inte somna om.
Blir tokig!
Känner mig som en zombie när jag väl går upp sen. Det är iallafall svalt i sovrummet inatt så borde somna om snart, nu har jag ju varit vaken i en timme.

Idag har jag och Wanessa varit i stan med mormor, i parken och sen åt vi middag hos mamma. Mysigt! :)

Va också hos Bm idag på vanlig kontroll, allt såg bra ut.
Vägde samma som sist men det har varit så varmt senaste veckorna så har inte direkt haft någon matlust, inget konstigt.
Frågade också om mitt sfmått, ville veta hur många cm det var, inte bara att de va bra. Då trodde hon att jag va orolig så ska få gå på tillväxtultraljud.
Är inte ett dugg orolig, var bara nyfiken och ville jämföra med senaste graviditeten då jag var så liten med Wanessa. Men ett till ultraljud tackar jag inte nej till ;)
Ska bli spännande att se hur stor han är!
Nu efter tolv går jag in i vecka 32 också, vart har tiden tagit vägen? Herregud! Det har gått så fort!!

Nä, nu måste jag försöka somna om.
Godnatt!