Sista veckan.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Ja, vad har hänt senaste veckan?
Wanessa älskar sin nya förskola!
Hon har redan hittat en kompis och passande nog så bor vi grannar så förhoppningsvis kan dem snart leka efter förskolan också.
Jag har varit på Ikea och Barnens hus också och shoppat lite.
Blev en ny vagn, Brio Go.. älskar den!
Blå liggdel och svart sittdel.. får se om jag kan ta en bra bild på den sen kanske :)
På Ikea blev de lite småsaker, framförallt täcke, kudde osv till spjälsängen.
Vi har tagit ner vaggan från vinden, bäddat den och fixat.
Det börjar närma sig!

Jag gick in i vecka 35 i tisdags så nu är de verkligen inte så långt kvar och tack för det!
Jag är såååå trött på att vara gravid just nu.
Allt gör ont, vad jag än gör.
Vet inte om det är för att han är större än Wanessa va som allt känns mycket mer, plus att det känns mer andra gången.
Han ligger likadant hela tiden, huvudet neråt, rumpan upp mot mina revben och fötterna åt vänster sida.
Så hela min vänstra sida känns som ett stort blåmärke, så fort han rör på sig eller sträcker på sig vilket han gör jämt känns de som så gör de så fruktansvärt ont.

Lilla lillebror, hoppas du kommer ut snart! Men stanna gärna ca en månad till.. vill inte ha ut dig för tidigt.