Sammandragningar

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Ligger på soffan och har sammandragningar för tillfället.
Tycker dem trycker lite nedåt och igår fick jag några som gjorde lite ont.
Dem går över när jag vilar men så fort jag rör på mig så kommer dem tillbaka.
Jag hoppas att det inte är något på gång, ett tag till får du allt stanna där inne!
Om dem inte går över till imorrn får jag väl åka in och kolla upp det men förhoppningsvis är det inget :)
 
Idag har vi bara varit hemma, städat och fixat lite. Inte världens roligaste men välbehövligt.
Det va skönt att de va lite grått ute också men nu på kvällen är de jättekvavt.
Imorgon säger dem att de ska regna men vi får väl se.
Annars tror jag vi går till parken en stund eller något :)
 
Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen krypa ner i en renbäddad säng, underbart!
Godnatt!