Rysk sallad

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Älskling och Wanessa har åkt iväg till Samart och barnen, dem skulle på lekland, hem till dem och hänga lite :)

Skönt tyckte jag så jag kan städa och fixa lite i lugn och ro, men hur mycket tror ni att jag har gjort?
Inte ett skit!
Suttit på soffan hela tiden haha..
Men skönt det med ;)
Tänkte att jag skulle vara duktig och rensa köksskåpen och byrån med kläder i sovrummet men så blev det inte.
 
Nu hörde Maria av sig och lockar med att hennes mamma ska göra rysk sallad, ååååh det är så svårt att stå emot.
Får se om jag kanske går dit.
Men först måste jag städa, en vanlig städning iaf.
 
Känner mig lite stressad över allt jag vill fixa hemma innan lillebror kommer ut, men jag försöker att inte stressa upp mig för mycket.
I veckan som kommer ska vi iaf försöka fixa så mycket som möjligt när Wanessa ändå är på dagis.
 
Nä, nu ska jag sätta igång så jag kan gå och belöna mig själv med rysk sallad sen :D