Ny förskola

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Wanessa har ju börjat ny förskola och det går toppen!
Vi är så nöjda med den och det märks verkligen att hon trivs jättebra.
Idag va första dagen hon va där själv, det hade gått toppenbra och när jag hämtade henne så lyste hon upp som en sol och skulle berätta allt roligt hon hade gjort, vad hon hade lekt och vilka hon hade lekt med.
Känns så skönt att vi äntligen har hittat rätt förskola!
 
Mormor följde med och hämtade henne och efter de så åkte vi till fridhemsplan, vi skulle hem till mamma och äta middag så vi gick till kronobergsparken först tills mamma slutade.
Vi åkte hem vid halv nio och Wanessa va så trött, älsklingen.
Imorgon blir det dagis igen för henne och jag ska till barnmorskan för vanlig kontroll.
Ska fråga om han är fixerad också för de känns verkligen som det.
Annars har vi inga planer.
Barnens hus har gått i konkurs och ska ha stor utförsäljning som börjar imorgon kl.10 men tror inte jag ska gå på de imorrn för ska till Barkaby med mormor på torsdag så tar barnens hus där och IKEA :)
Behöver köpa lite mer saker innan vi är helt klara här hemma för lillebrors ankomst men snart så!
Fick nya IKEA katalogen idag också så tror att jag ska ta mig någon macka med nutella nu och titta i den innan jag går och lägger mig ;)
 
Godnatt!