Sover.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
God Morgon!
Inatt har vi sovit hos mamma, mys!
Mamma va själv hemma så då gjorde vi henne sällskap :)
Vi åt god mat, tittade på film och hade trevligt.
Wanessa sov för första gången i resesängen som mamma har köpt, de gick bra men hon ville vakna 06.30 imorse.. de ville inte jag ;)
Kl. 10 ska vi träffa mormor för att åka till Kista och titta lite.

För en liten stund sedan satte jag Wanessa på soffan med en leksak för att jag skulle fixa lite innan vi ska gå, tyckte att de blev lite tyst så gick och kollade. Hon hade såklart somnat med leksaken i handen haha.. älsklingen.

Ikväll ska jag nog hitta på något med Maria, Wanessa ska sova hos mormor inatt så vi blir barnfria :)
Men älsklingen har match ikväll så ja passar på att träffa Maria en stund.
Nä, nu måste jag göra mig helt klar och försöka få på Wanessa jacka och mössa utan att väcka henne.. Good Luck!

Kram :)