Skitungen.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt

Precis efter jag hade skrivit klart mitt inlägg så vaknade sessan till, gick in för att sätta in nappen och kände att hon va jätte varm och lite svettig.
Drog bort lite av täcket och hon somnade om.
Va inne för en liten stund och kände på henne men nu tyckte jag att hon kändes normal så jag hoppas att de inte va någon feber eller så.
Skitungen.

Gick och tänkte på en sak förut idag.
Hur fort man glömmer, tiden går så fort och mycket glömms bort.
Jag kommer inte ihåg exakt hur Wanessa va när hon va 3 månader, 4 månader osv.
Visst skriver jag i hennes "mitt första år" bok men där skrivs ju inte allt de vardagliga.
Som vad vi gör på dagarna, om hon är en glad eller missnöjd bebis osv.
Är så glad att jag har skrivit i min blogg så jag kan gå tillbaka och läsa!
Även om jag inte skriver alltför ofta så är jag så otrorligt glad för de.
Har tänkt att skriva ut mycket av bloggen sen för att lägga i hennes bok, så hon kan läsa vad vi gör på dagarna sen när hon blir stor :)

Skulle ju duscha och sova när jag skrev sist men fastnade framför tradera, budade på lite roliga saker så får vi hoppas på de bästa :)
Ska nog kolla runt lite mer nu haha.
Snart kommer älsklingen hem också så då ska jag iaf sova.

GodNatt.



Känns som du va såhär liten igår, tiden går för fort.. ♥