Ont i magen.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Länge sen ja skrev nu.
Inte haft någon direkt blogglust igen och orkar inte skriva om de ja har gjort dem dagarna jag inte har skrivit.
Inget speciellt som har hänt direkt.

Nu ligger jag i sängen och har jätte ont i magen!
Har inte ätit någon middag och är inte hungrig alls.
Jag antar att jag mår bättre om jag får i mig något så funderar på om jag ska gå och köpa mig lite yoghurt så jag kan äta mina favoritflingor och kanske en macka.
Bättre än ingenting.
Imorgon ska jag hem till mamma på morgonen och ringa ett samtal, efter de ska jag åka förbi jobbet och hälsa på.
Det ska bli skoj.
Va ett tag sen ja va där, Wanessa va nog typ 2 månader då.
Annars har jag inga direkta planer.

Nu ska ja faktiskt ta mig upp ur sängen och gå köpa yoghurt.
Puss.