Lillen blir större.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt

Vi gick och mötte mamma, gick till en loppis och sen till Solna centrum.
Tittade runt lite och åt lunch.
Nu på kvällen här hemma har jag fixat lite och sessan har badat.
Usch, jag tycker verkligen det är jobbigt att bada henne.
Nu ikväll badade jag med henne, som hon tyckte om förut men hon blir fortfarande helt hysterisk.
Vad ska man göra?! Hon måste ju bada.
Usch!

Älsklingen har somnat och Wanessa har sovit sen 20 ungefär men vaknat till lite då o då.
Tror att det är en tand som spökar.
Såg förut idag att en liten tand är på väg upp.
Min lilla tjej blir stor!

Snart blir de sängen för mig också, trött idag.
Imorgon ska vi gå till öppna förskolan en sväng hela familjen, mys.
Efter de ska vi hem till min mamma för ja måste ringa lite samtal.
Annars har vi inga speciella planer.
Nä, nu blir de sängen.


GodNatt.




Min lilla pluttskrutt..