Hopp Hopp!

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
GodKväll

Idag va vi som sagt och tittade på golv lite fort.
Jag blev faktiskt lite besviken, fanns ingen som ja tyckte sådär jätte mycket om.
Men man kan väl inte begära för mycket när det är hyresrätt ;)
Efter de så gick jag ner till Solna en snabbis och träffade Sofia, trevligt :)
Gick hem efter de, va hemma en stund och sen åkte jag till mamma en sväng.
Sessan har fått låna en hoppgunga av en tjej på mammas jobb.
Hon älskar den! Inte helt oväntat med tanke på att hoppa är de enda hon gör hela dagarna i stort sett.
Hon blir trött efter en stund men när hon har vilat lite så vill hon gärna tillbaka dit, tokfia.
Det är vad våran dag har bestått av.

Nu sitter jag bara här och latar mig.
Är rätt trött faktiskt så funderar på att ta en dusch och gå lägga mig snart.

Imorgon har vi inga planer alls, rätt skönt.
Är de fint väder ska vi väl ut på en promenad annars kanske man ska ta och fixa lite här hemma.
Får se vad dagen bjuder på :)