GodNatt.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Imorse när jag och Wanessa vaknade såg de så grått och tråkigt ute, usch.
Jag tog över Wanessa till våran säng vid 7 och sen låg vi där till typ 9.30 och mös!
Underbart :)
Efter ett tag började de snöa som bara den, fy faan!
Jag som ville att de skulle va över.. men men.
Vi gick iallafall ut en tur, till Solna centrum och mötte mamma.
De va inte så kallt ute så de va skönt.

Annars har vi tagit de rätt lugnt, fixat lite hemma och så.
La Wanessa vid 19 som vanligt, men hon ville inte somna. Varöfr vet jag inte för hon va jätte trött.
La henneför enliten stund sen igen så tror hon sover nu.

Imorgon ska vi till BVC kl. 9!
Ska bli kul att se hur mycket hon väger nu, tror inte hon har gått upp så mycket.
Jaja,nu ska jag titta runt lite sen blir de sängen tidigt!

GodNatt!