Lycka.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag när jag låg i sängen med Wanessa så låg jag och tänkte en massa.
Jag har mycket i mitt liv som inte riktigt gått som jag har tänkt mig, väldigt mycket faktiskt.
Jag försöker att inte tänka på de så ofta men självklart kommer de upp, svårt att låta bli.
Men jag har också mycket i mitt liv att vara glad över, försöker att tänka mer på de.
Idag när jag låg i sängen bredvid Wanessa så tänkte jag på en massa saker, började gråta för jag tyckte allt va lite jobbigt just då och jag är en sån person som MÅSTE gråta ofta annars mår inte jag bra.
Samtidigt som jag börjar gråta lite så tittar hon upp på mig med sina stora fina ögon och jag börjar såklart gråta ännu mer.
Efter en stund när jag har slutat gråta så tittar hon på mig, låter "mmm" och ler.. Då brast de igen haha.
Tårarna forsade nu och jag kände verkligen hur lycklig jag är över att jag har en sån underbar dotter, att jag äntligen har fått mitt älskade barn.
Jag är så otroligt lycklig över de!
Självklart har jag varit lycklig hela tiden men nu börjar hon kännas mer som en person, hon skrattar och är med på ett helt annat sätt så nu känns allt annorlunda.

Idag på dagen satt jag och tittade på kort när jag va gravid också.
Gud vad jag saknar att vara gravid.
Visst, jag mådde piss i stort sett hela tiden men de va ändå så mysigt allting.
Förhoppningsvis får jag bli gravid en gång till :)

Nä, nu ska jag lägga mig bredvid Wanessa och pussa lite på henne.