Egypten!

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu ligger hjärtat och snarkar här bredvid mig.
Som sagt, vi har ju varit i Egypten och därför har jag inte skrivit någonting.
Vi kom hem i tisdags men har inte riktigt haft någon lust till att skriva.

Vi har haft de jätte skönt där nere.
Lagom varmt och jätte mysigt.
Mest tagit de lugnt men även gjort lite aktiviteter.
Resan började väl inte så bra för sessan hade jätte hög feber pga en spruta hon fick på bvc men de gick ju över nästan på en gång men jag och älsklingen sov inget den natten.
Vi skulle åka 04.15 hemifrån så de blev ingen sömn för oss, vi fick ge sessan alvedon och lägga kalla handdukar på henne hela natten istället.
Flygningarna gick jätte bra, ditresan som sagt så va hon inte så pigg så sov i stort sett hela resan och jag me!
Hemresan sov hon start och landning men va vaken en stund där emellan.
I Egypten gick allt bra också men hon tyckte att de va lite för varmt ibland så då va hon lite grinig men så fort A gick in me henne på rummet blev hon glad och somnade efter en stund.
Så allt har gått bra och de va underbart att få komma iväg på en resa med mina älsklingar och hela familjen!


Laddar upp lite bilder senare för de va så segt nu.