Duktiga tjejen..

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
God Morgon!
Jag har precis ätit frukost, mina goda flingor! Gud vad jag har saknat dem.. haha.
Passade på att äta medans sessans sover så får man äta i lugn och ro ;)
Tycker de låter som att hon håller på att vakna nu iaf.
Lilltjejen.. så duktig hon är.

Idag ska vi till bvc, läkarkontroll.
Får se va dem säger.
Ska fråga lite om maten också, hur mycket ska hon äta egentligen?!
Hon är ju så matglad haha..
Ska träffa mormor också, vet inte om de blir innan eller efter bvc för vi ska vara där 14.30.
Ska försöka hinna med att städa här hemma också för de e riktigt stökigt nu, usch.

Nä, nu ska ja fixa mig och ringa mormor för att kolla läget.
Puss

Linda
Skrivet den:

Längesen jag var inne här! Gud vad stor hon har blivit! så himla söt =) Verkar vara en riktigt glad liten tjej också! Och det är ju bara bra om hon är glad i maten ju, hellre det än tvärtom =)



Och det är som du säger såklart, man blir lite knäpp av att inte få sova. Skönt att veta att det bara är en liten tid kvar men det är svårt att tänka positivt när man är trött hela jävla tiden!



och tack för att du säger att du gillar vårt hus, är alltid roligt att höra! =) Massor av jobb kvar bara men snart så =) Hurgår det för era flyttplaner förresten? Kommer ihåg att jag läste att du ville flytta förut...



kram på dig!