1 oktober 2008 ♥

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Imorgon den 1 oktober 2008 har jag och min Abbi varit tillsammans i 5 år.
Är så lycklig att ja har dig älskling.
VI har verkligen haft våra motgångar, och kommer nog alltid att ha men vad vore vi utan dem?
Det är för dem jag vet att ja älskar dig och att du älskar mig.
Ställer alltid upp för mig och är bara den bästa.
Kan bara bli bättre just nu ;)
Jag älskar dig så otroligt mycket.
Är så glad att ja får somna och vakna bredvid dig varje dag.
Pussa på dig varje dag, krama dig och bara vara med dig.
Åååh, vad jag älskar dig!!


Första bilden som togs på oss.


Vi för två månader sen ungefär.


Eleni
Skrivet den:

Började läsa din blogg idag :) kan du grekiska? var i Grekland kommer din pappa ifrån då? :P

BiimBiim
Skrivet den:

Eleni:

Japp, jag kan grekiska. Thessaloniki/kilkis.

Vart kommer du ifrån? Hur hittade du min blogg? :D

eleni
Skrivet den:

Härligt att du kan :) också Thessaloniki.. helt underbar stad!

minns inte riktigt vart..men via någon tjejs blogg.

jobbar du som frisör? har själv velat gå en frisörutbildning..

BiimBiim
Skrivet den:

Eleni:

Nä, jobbar som undersköterska.

Har du en egen blogg?

eleni
Skrivet den:

nee, bloggar inte.