Stora syster

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Oj, nu va de länge sen jag skrev.
Idag har jag varit på jobbet, hände en läskig grej men bra att ja fick vara med om det. Tänker inte skriva här vad det var.
Men jag kan berätta en rolig sak

Jag ska bli storasyster i sommar :D

Jag är sååå lycklig! =)

Annars så har de väl inte hänt något särsklit.
Har blivit fast anställd på jobbet nu också, skönt :)

Imorrn ska ja på kalas också, det är snyggingen Liam som fyller ett :D
Det ska bli kul!
Men nu ska jag snart sova, tänkte vänta på älsklingen som är ute men ja mår inte så bra.
Hade lite feber förut idag så de e lika bra att ja går o lägger mig.
Jag är jätte humgrig egentligen men orkar inte laga mat nu ;p

Nä, usch nu svammlar jag bara :D
God natt!

maddie
Skrivet den:

Du berättade aldrig mer om din lillasyster,varför inte?

:)

Linda
Skrivet den:

Grattis!! Måste kännas lite skumt också när man precis blivit mamma själv men roligt också såklart på samma gång =)