Snö.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu ska jag alldeles strax lägga mig i sängen och titta på Svensson Svensson filmen haha :D
Dem är så roliga!

Idag har jag varit på ett års kalas hos Sofia o Samart, deras Liam fyllde år :)
Skitungen är stor nu!! =D
Jag blev kvar där ganska sent, vi snackade lite skit, tittade på tv och käkade chips med dipp ;)

Idag har det snöat också!
Helt underbart, men de får gärna stanna kvar istället för att försvinna :(
När jag gick hem på kvällen så va de svinkallt ute!
Vi får väl se om de snöar imorrn igen kanske, eller inatt.

Imorrn är jag ledig, ska inte göra nåt roligt.
Ska städa, tvätta o lite sånt.
Kanske träffa Sofia,Samart o Liam en stund på dagen innan Sofia ska jobba.
Vi får se =)

Men nu ska ja hoppa ner i sängen för jag fryser!
Ska till mitt varma duntäcke! Åååh underbart:D

Hejdå!
Puss
Ema
Skrivet den:

uppdatera?!