Film

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Varit hemma hos Sofia efter jobbet.
Kollade på film o bara va.. skönt :)
Nu e ja hemma o ska lägga mig i sängen o kolla klart på filmen som ja inte såg igår ;P
Somnade efter en lite stund..
Whap happens in vegas, hoppas den e bra =)
Älsklingen har spelning men kommer väl snart =)
Nu ska ja titta på den! :D
Hoppas ja håller mig vaken haha..

Puss
http://TUMADRE.blogg.se
Skrivet den:

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20.000 kronor! Om du har två sekunder över, så bidra gärna med ett klick (det är allt som krävs!): www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!


Konstantina
Skrivet den:

Tack sa mycket! =D, det blev lite blondare an vad jag egentligen ville ha men man vanjer sej haha. Jag trivs bast i ljust har iallafall.
Hahah jag men gor det :) Kan skicka lite battre bilder pa msn om du vill, sa man ser detajerna hahahaha.

PUSS!


Konstantina
Skrivet den:

Du och jag foralltid! :)