Regn :(

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
uusch vilket tråkigt väder.
Men bra tajmat eftersom att ja jobbar hela dagen idag :D
Men ändå riktigt tråkigt, jag som tyckte att sommaren skulle vara här för att stanna.. men men, ja hade fel.
Det verkligen spöregnar ute, USCH.

Jaja, snart ska iaf. pappa komma och hämta mig och köra mig till jobbet..
Jag sa att ja kunde ta bussen men han sa att han skulle hämta mig, tror han såg vädret och tyckte inte att ja skulle gå ut i de .. haha min lilla pappa! =)
Han åker nog till Grekland ikväll också, men vi får se.
Ikväll blir de nog en lugn kväll för mig iallafall skulle jag tro.
Slutar ju nio så är hemma vid tio.
Iof jobbar jag inte imorrn så kan göra nåt ikväll iaf, men kommer nog vara rätt så trött.
Yeah yeah, vi får se vad dagen bjuder på :D

Nu ska ja fixa till de sista innan pappa kommer!
Puss