fem stygn :(

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Yes, jobbade ju i fredags, de va inte så farligt som ja trodde att jobba ett långpass.
Efter jag hade jobbat de så va jag ganska trött men skulle ut på krogen.
Så de va bara att åka hem, dricka lite cider o fixa sig så va man på g igen ;)
Vi gick till 360, göta källare.
Hade en rolig kväll förutom en sak..
Mot slutet av kvällen så tappade en tjej ett glas på min fot.
Blödde som saaatan.
Fick åka in till sjukhuset och sy 5 stygn :(
Inte så kul.

Så nu sitter jag här hemma, e sjukskriven en vecka o sen får vi se men de ska nog vara bra då =)
Så något Grekland blir de inte för mig förrens i augusti.
Men men, de gör inte så mycket.
Åker till köpenhamn istället =)

Nu ska ja gå till köket o äta något.
Inte så jätte hungrig men lika bra att ja börjar gå nu, de tar ett tag o komma fram för mig just nu haha.

Ha en bra dag!
Puss!