Tråkigt..

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Gud vad min blogg börjar bli tråkig nu haha.. men ja har mina peridoer ;p
Just nu är jag iaf. hemma hos mamma.
Hon har semester och är i Dalarna i två veckor.
Brukar bli så att jag är här när hon är i Dalarna.
Varför vet inte jag inte riktigt, känns som att jag kan göra de mycket mysigare och så här på kvällarna än hemma eftersom att vi inte fått ordning där än.

Jag är sååååå sugen på pannkakor, men har bara lingonsylt ocg för lite mjölk :(
Men jag är verkligen såååååå sugen på de!
Haha
Börjar inte jobba förrens 14 imorrn så tror ja ska göra de till frukost/lunch imorrn.

På onsdag ska ja på bio, sex and the city, men Maria o Natalia.
De ska bli såå mys.
VI ska äta nåt gått först o sen efter filmen ska vi ut o ta en drink eller två ;)
Sen  blir de lite jobba och på lördag blir de paaaarty!
Längtar så mycket till de.
De va ett tag sen jag partade nu, så de ska bli kul.
De blir vad man gör de till ;)

Väntar på att min chef ska ringa mig imorrn, så jag vet om ja får ledigt eller inte.
Är ute i sista sekund ;p men han skulle kolla om de fanns nån som ville jobba istället för mig :D
Om de finns så åker jag till Grekland på söndag :D
Men vi får se hur de blir me de.

Snart kommer älskligen hit också, vi ska sova här hos mamma idag.
Men men, nu har jag skrivit så mycket.
Ska nog äta en hamburgare som är kvar från lunchen nu eller lite smuljpaj som jag har varit så duktig och bakat idag :D
Haha..

Puss!!!