Prinsessan på ärten.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag har jag jobbat,  varit hemma en snabbis, varit i Solna centrum, varit hemma igen, Solna centrum igen, Kista centrum och nu hemma. Har också gått och handlat mat två gånger.
Haha, det har varit mycket spring på mig idag men det är skönt =)
Inte köpt nåt roligt, lite saker till katterna, kalsonger till älsklingen ;p o lite annat smått skit.

Just nu sitter jag och pratar med min kära barndomsvän Dina på msn.
Haha, hon har skickat lite bilder till mig.


Tänk att vi varit vänner sen vi föddes, kolla vad små vi är.
Och nu bor vi inte ens i samma länder, helt sjukt vad tiden går fort.
Men föralltid vi :D



Hahaha, jag är prinsessan på ärten och Dina är törnrosa där i bakgrunden.
Året innan va det tvärtom, hahaha.
Vilket namn, prinsessan på ärten.
Haha, jag och Dina dör av garv just nu på msn av den här bilden.
Tråkig humor, jag vet...
Konstantina
Skrivet den:

HAHAHAHAHAHA ASSA JGA DOR VARJE GANG JAG SER DEN DAR BILDEN!

Bla ogonskugga och rott lappstift pa femaringar!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA