=)

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu ska jag sova, har jobbat idag.. 12-19 och imorrn jobbar jag 7-21 så de e läggdags nu :)
Älsklingen håller på o ladda ner några "nya" fresh prince avsnitt, haha.. de e den serien vi kollar på just nu när vi ska sova.
Det har varit two and a half men och scrubs förut.

Imorgon efter jobbet ska jag hem till Natalia med Maria.
Natalia e barnvakt till sin lillebror så vi ska dit och göra henne sällskap, de blir nog mysigt =)
Om Maria vaknar tidigt imorrn så skulle hon komma till mitt jobb och hälsa på, men de får vi se hur de blir.
Jag hoppas att de blir så, skulle vara kul om hon kunde komma och hälsa på, se hur jag har de och kanske få träffa nån mysig tant eller gubbe :D
Men men, vi får se.

Finns en speciell sak jag tänker på nu också, hoppas verkligen att de blir så.
Skulle bli så glad om de skulle hända :D : D
Men men, man ska inte hoppas för mycket, men jag hoppas verkligen :D

Nu ska jag sova.
God natt!

Puss!