Yeah!

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Sitter här nu.
Borde egentligen soooooova!
Kom hem från Oslo imorsen, har sovit 3 timmar inatt o e trött som en jag vet inte vad.
Men ja kan inte sova.
Älskling e ute på promenade men borde komma när som helst, då ska ja mysa me honom!
Vill inte sova utan honom, inte ikväll. Vill verkligen mysa :D

I Oslo har vi haft de bra, va kul o hälsa på alla! =)
Sitter o pratar me Dina nu också!
Saknar dig babe.

Tänk att vi har varit vänner såå länge, kolla vad små vi är!
Kul att det håller i sig =)

Va hemma hos M förut ett tag också, käkade middag me henne o Natasha, snackade skit o så! =)
mysiiigt..

Men nu ska ja fixa mig för sovdags!
God natt på er.
*linda*
Skrivet den:

gud vad du reser hela tiden,jag blir svartsjuk ju!
låter som om ni hade det bra i oslo :)
jag och min kompis sussie har också varit kompisar sen vi var bebisar,det är nåt speciellt med de vännerna!


Dina
Skrivet den:

Vi kommer alltid att finnas for varandra!