Ny Början

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu har jag o älskling vart o handlat lite mat.
Nu lagar han mat o ja sitter här  o tar delugnt.

Jag gick och tänkte på en sak när vi va på väg hem.
Gud vad jag trivs bra här i Hagalund.
Jag vet att de inte har nå bra rykte o så.. Men jag trivs så sjukt bra!
aJag älskar att bo här, så mycket folk från olika länder, mat affärerna har massa roliga saker från andra länder, lägenheterna e såå fina, billig hyra.
Så underbart! haha.. ja älskar de.
Vi bodde i en tvåa förut i råsunda för 6000 i hyra, vilket jag tycker är mycket för en tvåa.
Nu bor vi i en fyra för 6000 som ligger 10 min bort från den andra lägenheten.
Det e ju helt sjukt!!
Men jag älskar o bo här o skiter i vad folk säger! :D
Vi ska göra lägenheten här sååå fin!
o vi kan bo här när vi får barn o allt hahahha ;D

Nä, men nu sitter ja bara o babblar!



image46