Snart bär de av :)

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Har precis tvättat håret..
Har packat klart nästan allting, lite småsaker till handbagaget kvar bara..
Ska vara vaken ett tag till.
Är egentligen jätte trött men vill inte sova.
Har jätte ont i magen nu också :(
Ska bli så skönt o komma till lite värme..
Och de ska bli så mysigt att få åka iväg igen me mamma,mormor o maria :D
08.20 ska jag möta Maria imorrn här vid mig typ..
Ska rulla hennes och min resväska till busstationen, men de ska nog gå bra =)
Sen tar vi pendeln in till stan där vi möter mamma, sen därifrån arlanda bussen till arlanda där vi möter mormor o sen åker! :D
Ska bli så mys.
Men kommer sakna min älskling jätte mycket :/
Men man behöver vara ifrån varandra lite också, det är ändå "bara" en vecka..
Ska pussa på honom ikväll när han kommer hem :D

Nu ska jag fixa lite o så.
Hör kanske av mig imorrn innan ja åker! =)
Puss!