Mamma

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu beger jag mig mot mamma ;p
Sen kanske ja ska hem till Nina.
Nånting ska ja göra iaf =)
Känner att ja epå bra humör idag
Mitt huvuvd värker fort lite och ja e yr, men ja e på bra humör så de märks inte så mycket ;)
Älsklingen kollar på roma match nu o sen ska han väl göra sig iordning för att gå ut =)
Hoppas mamma har lite vin hemma, skulle vara gott!
Vet iallafall att hon har chokladrutor, MUMS!
Så de ska ja äta.

Nu går ja till min mamma.
Puss!

image120
*linda*
Skrivet den:

vilka härliga bilder du lägger in jämt, får världens lust att åka utomlands varje gång jag är inne på din blogg haha
och tack så mycket för de orden, jag blir jätteglad...:)
ok, då förstår jag lite vad det är för sjukdom. Har du haft den länge?
verkar som om du är väldigt intresserad av vagnar av nån anledning haha ;) Jag älskar min bugaboo, den är så smidig och mycket snyggare än alla emmaljungamodellerna men det enda jag kan tycka är bättre hos andra vagnar är att det är större sittyta på de och att man kan fälla ner och upp fotsödet, på bugaboon så finns det bara ett fotläge och det är när de hänger hela tiden. men det stör inte så mycket men som sagt, om jag ska hitta en negativ sak så är det den!