Mamma o Mormor

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Hemma igen.
Det är alltid så skönt att komma hem när det är sånt här väder.
Och varje gång blir jag lika glad att jag gick ut iaf.
För de är ändå skönt att komma ut o få lite luft.
Går man fort så blir de inte så kallt heller :)
Imorgon är de barnvakt igen, men bara på eftermiddagen o direkt efter de ska ja ut o äta me mamma o mormor.
Mormor fyller 66 imorrn så de ska firas =)
Ska bli mysigt!
Nu ska jag snart laga mat och kolla på tv.
Unga mödrar har ju börjat igen! :D :D
Så de blir tv tittande ikväll o lugnt! =)

Puss!
Amanda
Skrivet den:

va trevligt att fira sim mormor, själv fira man ju mamman sin igår


Anonym
Skrivet den:

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! jag tar äver beställningar :)


Lina
Skrivet den:

Svara gärna på dagens fråga i mitt senaste inlägg,;)