Länge sen.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Usch, vad jag har varit dålig på att uppdatera, måste bli en bättring där ;)
Idag har jag bara varit hemma!
Va och handlade en snabbis, annars har jag bara varit hemma och fixat.. så skönt!
Imorgon är det barnvakt igen..
Just nu håller A och hans kompis på att lagar mat.. :D
Sen ska vi se på matchen o sen efter de blir de 27 dresses!
Jag hoppas verkligen att den är bra.. Säkert en tjejfilm men men.. haha
Och såg på tvn igår att sex and the city ska börja den 16 april :D
Iof gamla avsnitt, men får man verkligen nog av dem? Inte jag iaf.
Och 15 april ska desperate housewifes börja! :D
Åhh äntligen kommer allt tillbaka haha..
Nä, men nu ska jag gå och kolla hur de går med maten så dem inte bränner upp köket, haha..
Nä om nån skulle bränna upp köket så är det jag haha..
Usch, va ja babblar haha.
Hejdå gott folk!
Ska bli bättre me uppdatering!
Kommentera:D
*linda*
Skrivet den:

ja det måste du bli bättre på ! ;)
såg också att sec &the city börjar igen och jag kan inte få nog, skitkul! var 27 dresses bra förrästen? antar att det är en riktig tjejfilm?!