Hemma! =)

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Kom hem igår från Tunisien..
Har haft de jätte bra, jätte skönt.. bra väder o allt sånt!
Brun har jag blivit också :D
Helt otroligt mycket har jag saknat min Abbi..
Lite konstigt för va bara borta en vecka ifrån  varandra, vi har ju faktiskt varit ifrån varandra i en hel månad förut..
Men men, den här gången saknade jag honom!
Och han hade saknat mig :D
Och de känns så skönt att komma tillbaka till Sverige när de e fint väder, helt underbart!!
Nåt som inte är så underbart.. är mina katter.
Känns som att dem inte vill vara här, känns som dem vill vara utekatter.
Och jag kan tyvärr inte ge dem den möjligheten, så jag vet inte hur vi ska göra.
Vill inte sälja dem men vill inte hålla dem inne om dem vill vara ute heller..
Usch, jag vet inte hur vi ska göra!
Måste prata lite mer om de me A och försöka bestämma nåt, vill inte vänta för länge heller.
Men vi får se hur de blir..

Tänkte lägga upp lite bilder :)


Semester börjar, en öl på arlanda ;)


Mamma med sin fina handduk =)


Jag på balkongen :D


Maria på balkongen :)


Mormor! =)


Jag & Mamma


Jag & M i poolen


Älskade mamma o mormor.


Snyggaste mamman ever! ;)


Maria me älskade jordgubbarna ;)


Haha, snyggaste mormorn ever! :)


HAVET!


På väg hem.

Konstantina
Skrivet den:

Ah vad harligt det ser ut!


*linda*
Skrivet den:

välkommen hem igen :) vilka roliga bilder, speceillt handduken haha