Grekland

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Jag orkar inte halla pa o klistra in ratt bokstaver o sant sa ja hoppas de gar att lasa haha.
Nu sitter jag med mina kusiner pa ett internetcafe. Skulle kolla biljetter hem till Sverige. Pa tisdag aker vi hem, ja o Alex fick samma plan som dem andra kusinerna sa de blir nog bra =)
Igar firade vi pask, gick ut o lyssnade pa prasten, knackte agg och lite sant.
Idag ater man, haha.. de enda man gor idag. Eller alla andra dagar ocksa iof.
Vi va ocksa ute igar, alex gick vid 4 men ja o Andreas kom hem vid 6.
Kul hade vi iaf =)
Idag ar allting stangt, lite trakigt =(
tror inte vi kommer hinna shoppa innan vi aker heller, tror att allt e stangt imorrn ocksa men men.. de va inte darfor vi kom hit.
Ikvall tror jag att vi ska ut igen, men ja e inte helt saker.
Har tagit lite bilder o sa men de lagger jag upp nar jag  ehemma.
Nu ska ja kolla runt lite =)

Ha de bra.
Puss