Arg?

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Kan inte sova..
Somnade vid halv två och vaknade vid 5.
Irriterad på älskling också.
Han va ju ute igår, han sa att han inte skulle dricka så mycket..
Bra, tänkte jag.. då kan ja väcka honom en liten snabbis på morgonen så ja får en riktigt hejdå kram o puss.
ELLER HUR?! han drack nog lite mer, tvivlar på att ja kommer få upp honom för o säga hejdå.
Aja, vi får väl se.
Vill inte tjaffsa innan ja åker..
De löser sig.
Vet inte riktigt va ja ska göra vaken så här länge..
Om jag känner mig själv rätt så komer jag bli trött om typ en timme, men då kan ja inte gå o lägga mig.
Jag ska ju inte gå hemifrån förrens vid 8.
Jaja, ja hittar väl på något roligt ;p

Puss.
iluna
Skrivet den:

Tack så mycket :) man blir alltid lika glad när man får höra att ens barn är söta.


*linda*
Skrivet den:

Hoppas ni fortfarande inte bråkat, jobbat när man ska säga hejdå! Hoppas ni har det jättebra där nere, är svartis :)