Trevligt..

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Så var man tilbaka..
Det var jätte trevligt och morfar va på ett jätte bra humör.
Det va så roligt att träffa honom, speciellt när han va så glad.
Efter vi hade varit där gick jag, mamma , hennes man och mormor till en bar och drack lite vin =)
Det va mysigt alltihop..
Känner nu att jag är ganska trött..
Ska bli skönt att krypa ner i sängen me älskling snart..
God natt på er, hörs imorgon!

Funderar på att kanske åka till ikea imorrn.. får se om ja får me mig nån! =)

Z


image6
Älskar dig morfar!

Sandra
Skrivet den:

Nämen hej du!
Vad förvånad jag blev att se din kommentar där!
Jotack, med mig är det bara bra :) Hur är allt själv?
Aa jo vi är tillsammas :)
Roligt att du skrev att du läst!
Kram kram


Sandra
Skrivet den:

Jag jobbar och har mig för fullt!
planerar lite resor och så..
Själv då? :)