Tråkigt..

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Sitter här hemma nu och har såå tråkigt.
inget bra på tv och jag är inte de minsta trött..
Har kollat runt i lite bloggar och har hittat lite listor som jag tänkte göra..
Kanske blir lite tröttare då haha..
Here it goes!


10 saker om mig
1. Är du singel? Nope, sambo.
2. Är du lycklig? Väldigt :)
3. Är du uttråkad? Som fan haha
4. Är du ledsen? Ibland, men inte för tillfället.
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? neej
7. Är du full? Neej, va ett tag sen haha
8. Är du en cooling? Självklart :D
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, aldrig varit.

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Halvt, tror man kan bli väldigt intresserad men inte kär.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Nej
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Japp :D Varje dag..
6. Har du haft en hemlig beundrare? haha, ja men han va inte så hemlig.
7. Är du kär? Ja.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Självklart!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Kan inte välja
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Få bästa vänner
5. TV eller Internet? Hm, vet inte
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Båda är myiga o roliga =)
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha, har aldrig försökt smita hemifrån.
2. Brutit ett ben? Ja
3. Gjort nåt du ångrar? Nää
4. Hoppat Bungee Jump? Nej  
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Nej.
7. Gjort bort dig offentligt? Haha, alldels för ofta.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? hmm..
9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej
10. Velat försvinna? Ja.


Inte så mycket tröttare men tror jag går o lägger mig iaf. får se om ja somnar ;p
Hoppas ni sover gott :)

Denise
Skrivet den:

Hej! Om du suttit och kollat lite i min blogg så kanske du sett att det är en ganska stor åldersskilnad mellan oss två! Jag var alltså 16 när jag fick Kevin - och Ronnie var 30! ^^
KRAM!


*linda*
Skrivet den:

nu är min lista klar också haha :)
jag kommer gå tillbaka till mitt konsultjobb ett tag iaf,sen får jag se om jag pluggar vidare...känns lite smått jobbigt alltihop faktist! läste att du vill bli sjuksköterska eller frisör?!liite olika yrken men kul vilket som tror jag :)
Neo cruisar runt i en Emmaljunga city cerox och än så länge är den lättkörd men det kommer bli svårt när det är mer snö sen...
gonatt ;)