Sex and the city..

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Oj, va ett litet tag sen jag skrev nu men har haft lite att göra =)
Nu ska jag snart hem till mamma och äta tacos. de ska bli mysigt..!
Sen senare ikväll blir de bara mys och ta lugnt..
Ska ringa pappa sen också o kolla hur ja ska göra me frisör utbildningen.. Vill så gärna gå den! =D
Helgen har varit lugn o mysig..
Såg på aftonbladet att dem hade skrivit lite om sex and the city filmen men ville inte läsa för mycket, vet ju inte hur mycket dem avslöjar.
En sak är iaf. säker.. jag ska vara där på premiären!! haha, jag bara lääängtar tills den kommer ut i Sverige, men det gör väl alla tjejer i hela sverige säkert ;P
Men nu måste jag gå till mamma! =)

PussPuss!
Z
Sandra
Skrivet den:

Nej men gud nej haha. Slutade jobba där för snart två år sedan..
Jobbar på hemvården som timmis, men även fotat lite på sistonde, blev upplockad på stan haha :) lite kul. Flera kort som blivit godkända så får se var det leder.. lite skoj på sidan om vanliga jobbet iaf :)
Åh, frisör, va roligt! Tror jag du skulle passa som!
Har du kontakt med någon från klassen nu för tiden då?
Ja, ska till Thailand med Andreas oså :)


' CAROLIN
Skrivet den:

sålde den för länge sen ^^


' CAROLIN
Skrivet den:

jo, på sommaren är den bra, på vintern är den iskall.


Sandra
Skrivet den:

Haha väldigt sant, det där med att det ska vara sååå bra sammanhållning i gymnasieklasser vet jag inte om jag håller med om :P
Jag och Andreas, Emma och hennes kille.. :)
Han är dock in the navy på kreta för tillfället så beror på när han kommer därifrån och så, men troligen i mars :)
Själv då, några resplaner? Fortfarande lika mycket i Grekland?


Sandra
Skrivet den:

Hehe okej blivit en hel del då med andra ord :)
Man vet aldrig, kan man få nog av att resa? tveksamt :P


*linda*
Skrivet den:

Längtar också efter filmen, faktum är att det var Sex&theCity som hjälpte mig under värkarna innan Neo kom till världen, sant sant,vad skulle man göra utan de :D
och att lägga ut bilder hemifrån känns liiite för privat så det kommer jag nog inte göra :)
kul att du börjat blogga igen förrästen!