Panik.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
God morgon.. eller ja, lite sent kanske men iaf.
Ska snart äta lite mackor och sen bege mig till Odenplan för att möta up Tina.
Vi ska till våran gamla skola och kolla vad fan dem håller på med! Komma o säga att vi inte e undersköterskor :S låter konstigt.. så vi fårse va dem säger.
Jag börjar få lite panik, vet verkligen inte vad ja ska jobba med. Vill verkligen inte jobba på äldreboende!
Men inte så lätt o komma in på sjukhus..
Allt suger.

Jag vill ju ha ett roligt jobb där man tjänar mycket pengar, haha.. vem vill inte?
Nä, men ett roligt jobb iaf.'
Frisör! :D
Så hoppas de blir frisörutbildning till sommaren.
Men men, får väl söka till sjukhus o hoppas på de bästa.
Kan ju jobba som personlig assistent också.. men de känns inte heller riktigt som min grej.
Jaja, vi får se vad de blir av allt!
Nu ska jag äta lite =)
Ha de bra världen..
Pussi!