Idag, Onsdag.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Ja, idag onsdag.. vad har jag gjort då.
Städat, fixat som vanligt..
Sen va ja hos Marias mamma och fick min spruta så ja inte blir sjuk i Indien :)
Sen har jag nog inte gjort så mycket..
Tittat på greys, säsongsavslutning :( tråkigt.. det är ju så bra, men men.
Imorgon blir de ännu mer fixa hemma.. o i helgen ska ju allt julpynt upp och på fredag kanske ja ska till Ikea så de skulle va skönt o ha fixat allt här hemma då :)
Så imorrn blir de o fixa resten..
På lördag ska ja hem till M på glöggbjudning, ska bli trevligt :)
Annars vet jag inte vad ja ska göra i helgen.. länge sen man va ute nu, kanske ska ta o gå ut o festa lite :D skulle inte va helt fel att få dansa av sig lite haha! =)
Snart blir de sängen också .. A har redan lagt sig o snart får han sällskap :)

Snart blir de julklappar också.. men inte riktigt än. Jag tycker det är ganska mysigt att gå runt i stan när halva sthlm går där o trängs haha.. lite julstämmning av de :)
Blir nog efter indien iaf. o då är de ju redan 13 dec såå..

Nu blir de en macka tror ja :p o sen sängen :)



Jag älskar dig baby! ♥


Ni är dåliga på att kommentera! ;P