Åååh!

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
ÅÅÅh så jobbigt, jag har verkligen ingen aning om vad jag vill jobba med eller plugga till.
Är utbildad undersköterska/barnsköterska men känner att det är nog inte vad jag vill hålla på med.
Har varit inne på frisör,hudterapeut,makeup artist och allt möjligt men hittar alltid en nackdel.
Usch, så sjukt jobbigt. Vill bara hitta något o vara nöjd.
Utbildningarna kostar o allt vad det nu är ;p

Annars så har jag varit me Nina idag. Vi har inte gjort något speciellt.. varit i Solna centrum och tittat lite och sen varit hos mig och tittat på tv! =)
image5

Tack för en mysig dag babe =)


Imorgon ska jag till morfar, dem ska nån show där på sjukhemmet o så ska dem bjuda på mat och så.. Det blir nog mysigt!
Länge sen jag träffade morfar nu, ska bli kul!

Men nu är det dags för mig att mysa lite innan ja ska sova.
God natt världen!

Z



' CAROLIN
Skrivet den:

det har den :D