Sep. 16, 2013

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt

God morgon måndag och ny vecka!

Vaknade vid 06, gick på toaletten och såg det underbara höstvädret!
Grått och en massa regn, konstigt att man kan bli lycklig för det men jag älskar hösten!!
Framförallt denna höst för det betyder att snart kommer bebis!

Igår åkte älskling och Wanessa iväg på lekland med några kompisar, jag stannade hemma och passade på att rensa i alla köksskåp.
Tog lite längre tid än vad jag trodde men så skönt för nu är det i princip helt klart i köket.
Ska fixa det sista där inne idag och gå en sväng till grovsoprummet och lite sånt :)
Annars idag ska jag och mamma hämta W från dagis, gå upp till mormor och vattna och sen gå en liten sväng i centrum.
Det är dagens planer!
Men först ska jag väcka Wanessa och äta frukost :)