Helgen..

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Godmorgon måndag!
 
Har lämnat Wanessa på dagis och nu har jag ätit två mackor med nutella, finns det hemma så kan jag inte sluta äta! Helt beroendeframkallande!!
Måste sluta äta så mycket sötsaker herregud!
 
I fredags hade Lundmyr lagerrensning i Sollentuna, jag åkte dit med Sofia men vi hittade inget roligt. Vi köpte nallar, en jättesöt apa. Jag köpte en till Wanessa och en till Leandro. Wanessa har sovit med sin varje natt så hon verkar verkligen gilla den :)
I lördags va jag och Sofia på klädbytardag i Råsundaskolan, hittade lite saker. Bra att ha saker till dagis, perfekt!
A och Wanessa va på dansen och sen kom dem till MAX och åt med oss.
Sen på kvällen va vi bara hemma och tog de lugnt.
Igår va vi bara hemma och tog det lugnt, vi va ute och handlade mat bara.
 
Idag så kommer BVC på hembesök vid 13tiden, ska bli spännande!
Är så nyfiken på om han går upp i vikt.
Wanessa gick ju inte upp i vikt så fick börja med ersättning.
Jag känner ju att han dricker men på kvällarna är han jättegnällig så de känns som att han inte blir mätt.
Men vi får väl se..
Han har jättemycket magknip på kvällarna så måste fråga om jag ska ge honom minifom droppar eller nåt.
Vi får se vad hon säger =)
Sen ska vi hämta Wanessa kl.15 och gå till centrum, har fått en kupong att vi får hämta en body från Newbie så tänkte att hon ska få välja en till lillebror.
Måste kolla på ett par höstskor till henne också.
Sen blir det hem till mamma och middag ikväll, mysigt!
 
Nu ska jag kolla på senaste Greys anatomy och sen städa lite innan Leandro vaknar ;)