Orolig

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Precis ätit frukost och ska snart börja städa lite här hemma.
Är hemma dem här dagarna också, ska till läkaren på torsdag och hopas på att få en heltidssjukskrivning då.
Jag får så ont av min foglossning när jag anstränger mig så de går inte, jag hoppas att det inte blir några problem med läkaren.
Hade jag haft ett annat jobb så hade de säkert funkat med deltidssjukskrivning men nu känns det som att oavsett om jag är där till kl. 12 eller 16 så måste jag iaf göra tunga saker så det kommer göra ont och vara jobbigt ändå.
Får se vad han säger på torsdag men jag är lite nervös faktiskt.
Om han inte vill sjukskriva mig vet jag inte vad jag gör..

I helgen så köpte vi lillebrors barnvagn!
En brun teutonia cosmo med sittdel,liggdel,åkpåse,parasol,och footsack till ett riktigt bra pris.
Vi är jättenöjda!
Känns så skönt att ha typ allt klart redan haha..
Det är ett tag kvar men vi har inte så mycket kvar att köpa.
Skötbord och sen småsaker bara :)

Ska hämta Wanessa på dagis kl.14 så ska hinna städa lite innan de för efter dagis ska vi till stan och träffa mamma för att sen åka hem till mormor och äta middag :)
Så måste börja fixa lite nu om jag ska hinna någon innan jag ska gå haha, går inte så fort för mig ;)