Fullt upp

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Veckan som har varit har varit ganska hektisk men ändå inte, har varit hemma från jobbet hela veckan eftersom att jag i måndags vaknade och knappt kom upp ur sängen pga rygvärken.
Blev till att vara hemma och det har inte blivit bra än, det är lite bättre men måste verkligen göra saker i min egna takt och kan inte göra några tunga saker. Svårt på mitt jobb att ha dem "kraven".
På torsdag ska jag till läkaren och som det ser ut kommer jag bli sjukskriven fram tills jag går på havandeskapspenning i början på augusti.
Känns inte så kul att bli sjukskriven redan nu men det funkar inte med mitt jobb så kommer vara otroligt skönt ändå om jag blir det!
Vi får se på torsdag helt enkelt.

Har varit nere i Solna centrum och kollat lite på rea, hittat lite saker men inte några jättefynd.
Två tröjor till mig själv, en till älskling, gummitstövlar och lite kläder till W.

Idag ska vi gå och kika på en vagn vid 10tiden som vi har sett på blocket. Perfekt att dem också bor i Solna, nära och bra! :)
Hoppas den ser bra ut så har vi det fixat.
Efter de va tanken att vi skulle till Gröna Lund en sväng med Maria och hennes småsystrar men det regnar ute så känns inte så lockande längre tycker jag.
Får se vad vi hittar på..