Äntligen!

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Usch vilken dag de har varit idag!
Natten va ju som sagt inte den bästa och på jobbet va de så stressigt och jobbigt idag!
När jag kom hem sov älsklingarna så jag passade på att sova på soffan en stund, vaknade en timme senare av att Wanessa sa "heeeej".
De va så skönt att få vila, jag va helt slut.
Sen har vi bara tagit de lugnt resten av dagen.
Ingen utav oss har varit speciellt pigg.
Wanessa e jätteförkyld, har slemhosta och 40graders feber.
Hon fick alvedon och hostmedicin innan hon somnade så jag hoppas hon vaknar lite piggare imorgon och att hon sover inatt.

Jag har lagt mig i sängen och ska kolla på nån film nu och sen ska jag sova!
Imorgon jobbar jag kväll och min underbara sambo ska ta Wanessa på morgonen så jag får sova ut.
Det ska bli helt underbart att få sova haha!
Nä, nu ska jag börja kolla på nåt.




Vad vore jag utan er?