Spådd.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag har jag varit på hälsomässa med mormor i Solnahallen.
De va väldigt trevligt :)
Mormor köpten en  vetekudde/nalle som man kan värma till Wanessa. Jättesöt och bra!
Vi gick runt och tittade lite på allt som fanns där och spådde oss :)
Jag fick veta att jag är"född till" att vara egen företagare eller arbetsledare. Jag är rätt så andlig av mig och lite annat roligt.
Fick ställa lite frågor också, så frågade om jag kommer få något mer barn.
Hon tog upp sina kort och sa "herregud ska du vara med i familjen annorlunda?!" haha..
Nog för att jag verkligen älskar barn men så många hade jag inte tänkt mig.
Fick veta att ja ska få ett barn väldigt snart, fortare än vad jag tror och hon frågade om ja va gravid, man kanske ska ta ett grav test haha.
Hon såg ännu ett till barn sen men de va längre fram, så 2 barn till iaf sa hon.
Vi får väl se :)

Här hemma har vi inte gjor något speciellt, lagat lite mat och bara varit.
Sessan ville inte somna sin vanliga tid, inte igår heller så hon somnade vid 22 i våran säng ikväll.

Imorgon vet jag inte riktigt va vi ska göra.
Fixa lite här hemma, kanske en sväng ner till centrum.
Får se imorgon hur vädret och allt är.
Nu ska ja ligga o snusa och mysa med Wanessa innan ja ska sova.

GodNatt!