Jobbig kväll.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag har vi varit hos mamma och ringt lite samtal, skönt att ha de gjort.
Försäkringskassan som strular som vanligt och ett annat samtal angående nya golv vi ska få här hemma.
När vi kom hem städa jag lite, skulle lägga Wanessa en stund och somnade framför datan själv.
Jag va såååå trött.. sov i 1,5 timme ungefär det va helt underbart.
Sen har vi fixat lite till och ätit god mat, oxfile pasta som älsklingen gjort :)
Va jobbigt att lägga sessan ikväll, usch.
Hon skrek som en stucken gris!
Hon vägrade somna i sin säng.
Lät henne ligga o skrika lite för jag trodde hon skulle lugna ner sig.
Hon ställde sig upp i sin säng.. de har hon aldrig gjort förut.
Sen hörde jag en duns och hon gallskrek ännu mer.
Då ramlade hon bakåt i sängen och slog i huvudet älsklingen.
Så då kunde jag inte låta henne ligga där och skrika.
Tog upp henne i famnen och hon somnade på 2 min.
Nu ligger hon i våran säng och jag ska snart gå in och mysa med henne.
Ska sätta på en film och slappa!
Imorgon blir de städ, städ och städ hela dagen.
Kanske åker till mamma en sväng på kvällen.

Nu ska ja äta lite glass innan filmen.
God Natt