Tröttis.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag har jag varit och storhandlat mat med Mormor, Tack!
Sen efter de har jag varit hemma, fixat lite och tagit de mest lugnt.
Maria va här en sväng, vi kollade på tv och åt lite gott.
Nu sitter jag på soffan men ska nog snart gå och lägga mig, börjar bli trött.

Skulle egentligen åka och köpa ett nytt chassit till min vagn imorgon men hon jag skulle köpa av kändes så skum så skiter i det.
Hittade en annan affär som också lagar bugaboo så ska ringa till dem imorgon och hoppas på att dem har tid :)
Får våga mig ut med been annars imorgon för måste ut imorgon! Klarar inte av att sitta såhär imorgon också.

Hoppas på att jag vinner lite pengar på lotto imorgon också, har en drömlägenhet som finns i Huvudsta, jag bara älskar dem!
Nu finns det en sån ute så man kan ju alltid drömma ;)

Nä, nu börjar jag bli trött så ska plocka undan här och sen hoppa ner i sängen.
GodNatt.