Mammig!!!

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Världens snällaste mormor/momomo har vi!
Wanessa fick en docka, studsboll och kläder.
Jag fick med mig mat hem.
Hon bjöd på fika och lunch osckå.
Trevligt hade vi.

När vi kom hem så har Wanessa varit lite konstig.
Skriker och e allmänt gnällig.
Hon har inte sovit sen 1, hon brukar sova en stund vid 17.
Hon har inte velat ha mat, gröt eller fruktpure.
Nu för en liten stund sen fick jag i henne lite fruktpure med yoghurt.
Hon e riktigt mammig nu på kvällen, ska vara nära mig hela tiden.
Pappa duger inte just nu.
Nu e de snart läggdags för henne så får se hur de ska gå.
Jag tror att det kanske är tänderna som spökar lite..
Hur som helst, nu har älsklingen varit och köpt lite småsaker.. vi ska göra lasagne!
Älsklingen gör maten och jag ska lägga skitungen.
Hoppas verkligen att hon sover!
Hon är så otroligt trött nu, lillskiten.

Nu måste jag ta upp henne.
Hörs sen..




Vi just nu..