Förkyld

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Jag anade nästan att Wanessa inte skulle sova hela natten, eller hon vaknade vid 21 och va vaken till 22.30 ungefär.
Sen sov hon till 8.
Men min lilla skit är förkyld igen :( Hostar och lite snorig.
Så nu på morgonen har hon varit gnällig och trött, försökte ge henne lite gröt men hon ville inte ha.
La mig på soffan med henne och hon somnade på en gång.
Mammas lilla tjej!
Blir nog lite hostmedicin sen, hon har iaf ingen feber.
Så idag blir de nog en rätt så lugn dag, en promenad tänkte jag iaf.. de är ju sol ute!!
Kan man inte missa ;)

Finns en lägenhet som jag är rätt sugen på! Såg planritning och jag blev helt kär!!
Men det är inte riktigt ett område jag skulle vilja bo i, eller rättare sagt jag kan tänka mig de men min kära A vill nog inte de :p
Får se hur de blir, vi får väl prata om de sen.
Nu ska ja äta frukost och ser att sessan har vaknat.