Fix

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
God Morgon!
Jag gick upp vid 9 idag, fick lite sovmorgon!
Älsklingen tog Wanessa när hon vaknade vid 8.
Jag har ätit frukost och sminkat mig :)
Wanessa sover en stund och jag ska snart fixa lite här hemma, disken osv.
När sessan har vaknat blir de lite lek, lunch och sen tänkte jag att vi skulle ta en promenad.
Hon brukar somna vid 12 igen och sova en stund så då passar de bra med en promenad!

Igår när jag skrev att jag skulle gå o sova så började jag fixa med vagnen istället haha.
Har kört med Been när cameleon har varit på lagning men idag ska jag köra cameleon.
Den e ju lite sönder men det är ingen fara att köra den, så idag blir det den! Jag har längtat.
Bytte tyg på den också, från denim till röd fleece.
Ser så mysigt ut.

I eftermiddag ska vi som sagt möta upp mamma och testa barnvagn, ska bli kul att se hur den är!

Nä, nu ska jag fixa lite här hemma innan fröken vaknar.
Kram!